Lotniska na morzach i oceanach
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

Lotniska na morzach i oceanach (antykwariat)

Autorzy: Wacław Cheda, Michał Malski
Okładka: miękka
Format: 14,50 x 20,50 cm
Liczba stron: 193
Rok wydania: 1986

11,00 zł (brutto) 10,48 zł (netto)
Brutto
check w magazynie

W książce opisano pierwsze próby budowy lotniskowców i sposoby przystosowania okrętów do startu i lądowania samolotów. Omówiono również konstrukcję i rozwój techniczny lotniskowców, samolotów i śmigłowców pokładowych oraz ich udział w I i II wojnie światowej. Opisy ilustrowane są fotografiami i rysunkami technicznymi.

Y2-2627
Używane
83-206-0646-2
Oprawa
miękka
Format
14,50 x 20,50 cm
Liczba stron
193
Autorzy
Wacław Cheda, Michał Malski
Rok wydania
1986
ISBN
83-206-0646-2

Od Autorów
1. Historia lotniskowców
    1.1 Wodnosamoloty początkiem lotnictwa morskiego
    1.2 Próby przystosowania do startu i lądowania samolotów
    1.3 Pierwsze lotniskowce i ich rozwój
    1.4 Lotniskowce okresu II wojny światowej
2. Udział lotniskowców w największych bitwach morskich II wojny światowej
3. Jak zbudowane są lotniskowce
    3.1 Podstawowe cechy jednostek pływających
    3.2 Start i lądowanie samolotów pokładowych
    3.3 Obsługa techniczna samolotów pokładowych
    3.4 Źródła napędu lotniskowców
    3.5 Środki łączności, nawigacja i dowodzenia
4. Przegląd współczesnych lotniskowców
5. Działania lotniskowców
6. Lotnictwo pokładowe
    6.1 Samoloty lotnictwa pokładowego
       6.1.1 Charakterystyki użytkowe samolotów myśliwskich
       6.1.2 Charakterystyki użytkowe samolotów szturmowych
       6.1.3 Charakterystyki użytkowe wybranych samolotów rozpoznawczych
       6.1.4 Charakterystyk wybranych samolotów pokładowych do walki z okrętami podwodnymi
    6.2 Śmigłowce lotnictwa pokładowego
        6.2.1 Przeznaczenie i rola śmigłowców pokładowych
        6.2.2 Przegląd wybranych śmigłowców pokładowych przeznaczonych do różnych zadań
    6.3 Wyposażenie specjalne samolotów lotnictwa morskiego
        6.3.1 Środki poszukiwana obiektów zanurzonych w morzach i oceanach
7. Zmierzch czy rozwój lotniskowców?
8. Techniczno-ekonomiczne problemy lotniskowców i lotnictwa pokładowego
    8.1 Wymagania dotyczące lotniskowców i lotnictwa pokładowego
       8.1.1 Wymagania operacyjno-taktyczne
       8.1.2 Wymagania techniczne
       8.1.3 Wymagania eksploatacyjne
   8.2 Materiały stosowane do budowy lotniskowców i samolotów pokładowych
       8.2.1 Trwałość techniczna lotniskowców, samolotów i śmigłowców pokładowych
       8.2.2 Warunki eksploatacji lotniskowców i samolotów poładowych
       8.2.3 Korozyjne działanie środowiska morskiego
       8.2.4 Dobór materiałów konstrukcyjnych na lotniskowce
   8.3 Ochrona lotniskowców i samolotów pokładowych przed korozją
   8.4 Inne czynniki wpływające na zużycie lotniskowców
   8.5 Problemy ekonomiczne budowy i eksploatacji lotniskowców
   8.6 Wpływ kosztów i eksploatacji na perspektywy rozwoju lotniskowców
Wykaz literatury

Rodzaje dostawy

Dostawa

Oferujemy kilka możliwych sposobów dostawy pod adresy zlokalizowane na terenie Polski.
Jeżeli zamówienie ma być dostarczone pod adres zagraniczny, prosimy o kontakt przez e-mail lub telefonicznie. Każda wysyłka zagraniczna jest wyceniana indywidualnie.

Wysyłki są realizowane w ciągu 1 dnia roboczego od momentu zaksięgowania na naszym koncie płatności za zamówienie.
Zamówienia pobraniowe oraz złożone i opłacone (Przelewy 24) do godziny 12:00 dnia roboczego zostaną wysłane tego samego dnia.
Zamówienia złożone i opłacone po godzinie 12:00 zostaną wysłane następnego dnia roboczego.

W przypadku przelewów tradycyjnych za godzinę opłacenia uznaje się godzinę zaksięgowania przelewu na naszym koncie.

ORLEN paczka

ORLEN paczka

Jeden z najtańszych sposobów dostawy zamówionego towaru. Odbiór odbywa się we wskazanym przez zamawiającego punkcie odbioru - z reguły kiosku RUCHu.

Aby skorzystać z tej formy wysyłki, konieczne jest podanie numeru telefonu komórkowego odbiorcy przesyłki, gdyż na wskazany numer telefonu przewoźnik wysyła w formie wiadomości SMS kod konieczny do odbioru paczki.

Przewoźnik gwarantuje dostawę do wybranego punktu odbioru w czasie do 5 dni roboczych od dnia wysyłki.

PACZKOMATY INPOST

PACZKOMATY INPOST

Jeden z najtańszych i najszybszych sposobów dostawy zamówionego towaru. Odbiór odbywa się we wskazanym przez zamawiającego punkcie odbioru - paczkomacie inpost.

Aby skorzystać z tej formy wysyłki konieczne jest podanie numeru telefonu komórkowego odbiorcy przesyłki, gdyż na wskazany numer telefonu przewoźnik wysyła w formie wiadomości SMS kod konieczny do odbioru paczki.

Przesyłka z reguły trafia do paczkomatu odbiorcy w następnym dniu roboczym po dniu wysyłki.

Poczta Polska

Poczta Polska

Za pośrednictwem Poczty Polskiej wysyłamy zamówienia jako listy polecone priorytetowe lub paczki (paczka priorytetowa, paczka ekonomiczna, Kurier 48).
Koszt przesyłki zależy od ilości zamówionych produktów, ich masy i gabarytów.

Przesyłki ekonomiczne

Najtańsze są przesyłki ekonomiczne, niestety czas doręczenia jest w tym przypadku najdłuższy. Poczta Polska deklaruje, że przewidywany termin realizacji usługi to 3 dni robocze po dniu nadania.

Przesyłki priorytetowe

Zdecydowanie lepszą opcją jest przesyłka priorytetowa. W tym przypadku Poczta Polska deklaruje, że przewidywany termin realizacji usługi to następny dzień roboczy po dniu nadania.

Kurier DHL

DHL Parcel Polska

Jeden z najszybszych i najpewniejszych sposobów dostawy bezpośrednio pod wskazany adres (door-to-door).

Przewoźnik gwarantuje dostawę do końca następnego dnia roboczego. W przypadku zamówień wysyłanych w piątek – będzie tym dniem poniedziałek.

Może także Cię zainteresuje