Swobodna historia morskich wojen, Adam Kantorysiński
zoom_out_map
chevron_left chevron_right
Nowy

Swobodna historia morskich wojen

Autor: Adam Kantorysiński
Okładka: twarda
Format: 19,5 x 25 cm
Liczba stron: 208
Rok wydania: 2024
Wydanie: I
ISBN: 978-83-66846-65-4

79,90 zł (brutto) 76,10 zł (netto)
Brutto
check w magazynie

"Swobodna historia morskich wojen", napisana lekko, niekiedy ironicznie, to wyjątkowa podróż przez wieki morskich starć. Poznaj najważniejsze bitwy, innowacje techniczne oraz rozwój strategii wojennych na wodach całego świata. Zobacz, jak zmieniały się okręty i taktyki, które przesądzały o losach imperiów i narodów. Piękne ilustracje, liczne mapy oraz błyskotliwe analizy autora sprawiają, że ta książka to nie tylko pasjonująca lektura, ale też szansa na zanurzenie w historię morskich konfliktów. Tytuł idealny dla pasjonatów żeglarstwa i historii oraz miłośników wojskowości!

Niedługo po tym, jak ludzie odkryli kij, szybko wywnioskowali, że można nim uderzyć, i to niekoniecznie zwierzę. Gdy zaś stwierdzili doświadczalnie, że pływający pień drzewa unosi się na wodzie również wtedy, gdy usiądzie na nim człowiek, powstał pierwszy okręt. Od tamtego czasu gatunek ludzki usilnie pracował nad tym, aby wciąż udoskonalać kije oraz sposoby przenoszenia jednych wojowników na miejsce spotkań z innymi, którzy mogli mieć odmienne opinie.
Z rozdziału "Wojny bardzo starożytne"

B5-3373
978-83-66846-65-4
Autor
Adam Kantorysiński
Oprawa
twarda
Format
19,5 x 25 cm
Liczba stron
208
Rok wydania
2024
ISBN
978-83-66846-65-4
Wydanie
I

Wojny bardzo starożytne
Mare nostrum
Rzymski pokój i wieki ciemne
Nowy bóg wojny
Czas coraz cięższych dział
Pancerniki czasu drewna
Niezatapialne i zatapialne
Nowa epoka żelaza
Ciąg dalszy musi nastąpić

Adam Kantorysiński – żeglarz, rybak, szyper, oficer, kapitan, szkoleniowiec, który na morzu spędził większość życia. Po uzyskaniu ostatniego patentu (jachtowego kapitana żeglugi wielkiej
 w 1978 r. – patent nr 442) przepłynął pod żaglami ponad 220 tys. mil morskich. Stanowi to ponad dziewięciokrotną długość równika.
Niemal cztery lata pracował jako rybak
i szyper rybołówstwa na Bałtyku. Odbudował „od stępki” dwie łodzie rybackie, których był współwłaścicielem. Zaliczył obowiązkowe pływania na statkach towarowych i uzyskał zawodowy dyplom oficerski (Officer in Charge of a Navigational Watch – ships of 500 gross tonnage and more), nadal aktualny. Pracował na zagranicznych żaglowcach w Niemczech i Holandii jako pierwszy oficer. Przez dziewięć lat, na zmianę̨ z kapitanem Ziemowitem Barańskim, był kapitanem żaglowca „Fryderyk Chopin”. Dowodził siedmioma edycjami „Szkoły Pod Żaglami” i jej kanadyjskim odpowiednikiem – kursem „Canadian Class Afloat”.
Prowadzi warsztaty, udziela konsultacji i korepetycji oraz pisze skrypty z astronawigacji, prawa drogi i meteorologii.

Rodzaje dostawy

Dostawa

Oferujemy kilka możliwych sposobów dostawy pod adresy zlokalizowane na terenie Polski.
Jeżeli zamówienie ma być dostarczone pod adres zagraniczny, prosimy o kontakt przez e-mail lub telefonicznie. Każda wysyłka zagraniczna jest wyceniana indywidualnie.

Wysyłki są realizowane w ciągu 1 dnia roboczego od momentu zaksięgowania na naszym koncie płatności za zamówienie.
Zamówienia pobraniowe oraz złożone i opłacone (Przelewy 24) do godziny 12:00 dnia roboczego zostaną wysłane tego samego dnia.
Zamówienia złożone i opłacone po godzinie 12:00 zostaną wysłane następnego dnia roboczego.

W przypadku przelewów tradycyjnych za godzinę opłacenia uznaje się godzinę zaksięgowania przelewu na naszym koncie.

ORLEN paczka

ORLEN paczka

Jeden z najtańszych sposobów dostawy zamówionego towaru. Odbiór odbywa się we wskazanym przez zamawiającego punkcie odbioru - z reguły kiosku RUCHu.

Aby skorzystać z tej formy wysyłki, konieczne jest podanie numeru telefonu komórkowego odbiorcy przesyłki, gdyż na wskazany numer telefonu przewoźnik wysyła w formie wiadomości SMS kod konieczny do odbioru paczki.

Przewoźnik gwarantuje dostawę do wybranego punktu odbioru w czasie do 5 dni roboczych od dnia wysyłki.

PACZKOMATY INPOST

PACZKOMATY INPOST

Jeden z najtańszych i najszybszych sposobów dostawy zamówionego towaru. Odbiór odbywa się we wskazanym przez zamawiającego punkcie odbioru - paczkomacie inpost.

Aby skorzystać z tej formy wysyłki konieczne jest podanie numeru telefonu komórkowego odbiorcy przesyłki, gdyż na wskazany numer telefonu przewoźnik wysyła w formie wiadomości SMS kod konieczny do odbioru paczki.

Przesyłka z reguły trafia do paczkomatu odbiorcy w następnym dniu roboczym po dniu wysyłki.

Poczta Polska

Poczta Polska

Za pośrednictwem Poczty Polskiej wysyłamy zamówienia jako listy polecone priorytetowe lub paczki (paczka priorytetowa, paczka ekonomiczna, Kurier 48).
Koszt przesyłki zależy od ilości zamówionych produktów, ich masy i gabarytów.

Przesyłki ekonomiczne

Najtańsze są przesyłki ekonomiczne, niestety czas doręczenia jest w tym przypadku najdłuższy. Poczta Polska deklaruje, że przewidywany termin realizacji usługi to 3 dni robocze po dniu nadania.

Przesyłki priorytetowe

Zdecydowanie lepszą opcją jest przesyłka priorytetowa. W tym przypadku Poczta Polska deklaruje, że przewidywany termin realizacji usługi to następny dzień roboczy po dniu nadania.

Kurier DHL

DHL Parcel Polska

Jeden z najszybszych i najpewniejszych sposobów dostawy bezpośrednio pod wskazany adres (door-to-door).

Przewoźnik gwarantuje dostawę do końca następnego dnia roboczego. W przypadku zamówień wysyłanych w piątek – będzie tym dniem poniedziałek.

Może także Cię zainteresuje