Ze wstępu do 31 tomu serii:
Osiem okrętów proj. 912 zaprojektowanych przez polskich inżynierów i zbudowanych w polskiej stoczni stanowiło trzecie pokolenie ścigaczy okrętów podwodnych w historii PMW. wchodziły do służby kolejno w latach 1970-1972, przejmując szeroki zkres zadań od swoich bezpośednich poprzedników, "Deesów" czyli dużych ścigaczy okrętów podwodnych, które z powodu złego stanu technicznego i wieku właśnie na początku lat siedemdziesiątych sukcesywnie wycofywano z linii. Nowe okręty były mniejsze, ale za to szybsze i nowocześniejsze w porównaniu do swoich poprzedników o radzieckim rodowodzie...
Kolekcja „Okręty Polskiej Marynarki Wojennej”, unikalna seria 50 monografii omawiających najważniejsze i najsławniejsze jednostki naszej floty z okresu stu lat jej istnienia, to prawdziwa gratka dla wszystkich, komu nieobce są zarówno same okręty, jak również ich historia, a także losy ludzi, którzy związali z nimi swoje życie. Prezentujemy i omawiamy w jej ramach okręty oraz wybrane ich typy, pełniące służbę od pierwszych dni po odzyskaniu niepodległości, poprzez okres międzywojenny, lata II wojny światowej, czasy PRL-u oraz współczesność. Monografie, jak również rysunki i plansze barwnych okrętów są dziełem Grzegorza Nowaka, od ponad trzech dekad pasjonującego się tą tematyką, którego działania wspierają Grzegorz Nawrocki, Jacek Krzewiński, Jarosław Ciślak, Waldemar Góralski, Krzysztof Gdański, Mariusz Borowiak, Marek Twardowski, Mirosław Miarka i wielu innych fachowców najwyższej klasy.
- Autor
- Grzegorz Nowak
- Oprawa
- miękka ze skrzydełkami
- Format
- 17 x 24 cm
- Liczba stron
- 64
- Rok wydania
- 2021
- ISBN
- 978-83-8177-547-2
Dostawa
Oferujemy kilka możliwych sposobów dostawy pod adresy zlokalizowane na terenie Polski.
Jeżeli zamówienie ma być dostarczone pod adres zagraniczny, prosimy o kontakt przez e-mail lub telefonicznie. Każda wysyłka zagraniczna jest wyceniana indywidualnie.
Wysyłki są realizowane w ciągu 1 dnia roboczego od momentu zaksięgowania na naszym koncie płatności za zamówienie.
Zamówienia pobraniowe oraz złożone i opłacone (Przelewy 24) do godziny 12:00 dnia roboczego zostaną wysłane tego samego dnia.
Zamówienia złożone i opłacone po godzinie 12:00 zostaną wysłane następnego dnia roboczego.
W przypadku przelewów tradycyjnych za godzinę opłacenia uznaje się godzinę zaksięgowania przelewu na naszym koncie.
ORLEN paczka
Jeden z najtańszych sposobów dostawy zamówionego towaru. Odbiór odbywa się we wskazanym przez zamawiającego punkcie odbioru - z reguły kiosku RUCHu.
Aby skorzystać z tej formy wysyłki, konieczne jest podanie numeru telefonu komórkowego odbiorcy przesyłki, gdyż na wskazany numer telefonu przewoźnik wysyła w formie wiadomości SMS kod konieczny do odbioru paczki.
Przewoźnik gwarantuje dostawę do wybranego punktu odbioru w czasie do 5 dni roboczych od dnia wysyłki.
PACZKOMATY INPOST
Jeden z najtańszych i najszybszych sposobów dostawy zamówionego towaru. Odbiór odbywa się we wskazanym przez zamawiającego punkcie odbioru - paczkomacie inpost.
Aby skorzystać z tej formy wysyłki konieczne jest podanie numeru telefonu komórkowego odbiorcy przesyłki, gdyż na wskazany numer telefonu przewoźnik wysyła w formie wiadomości SMS kod konieczny do odbioru paczki. Przesyłka z reguły trafia do paczkomatu odbiorcy w następnym dniu roboczym po dniu wysyłki.Poczta Polska
Za pośrednictwem Poczty Polskiej wysyłamy zamówienia jako listy polecone priorytetowe lub paczki (paczka priorytetowa, paczka ekonomiczna, Kurier 48).
Koszt przesyłki zależy od ilości zamówionych produktów, ich masy i gabarytów.
Przesyłki ekonomiczne
Najtańsze są przesyłki ekonomiczne, niestety czas doręczenia jest w tym przypadku najdłuższy. Poczta Polska deklaruje, że przewidywany termin realizacji usługi to 3 dni robocze po dniu nadania.
Przesyłki priorytetowe
Zdecydowanie lepszą opcją jest przesyłka priorytetowa. W tym przypadku Poczta Polska deklaruje, że przewidywany termin realizacji usługi to następny dzień roboczy po dniu nadania.
DHL Parcel Polska
Jeden z najszybszych i najpewniejszych sposobów dostawy bezpośrednio pod wskazany adres (door-to-door).
Przewoźnik gwarantuje dostawę do końca następnego dnia roboczego. W przypadku zamówień wysyłanych w piątek – będzie tym dniem poniedziałek.