Dzisiejsza Omega to klasa łącząca w sobie starą, 75-letnią konstrukcję i nowoczesną, regatową łódkę jaką stała się teraz. Z oryginału zachowała zwrotność, łatwość prowadzenia i dzielność. Dzięki współczesnym materiałom, a także zastosowaniu nowoczesnego osprzętu i żagli zyskała znakomitą prędkość i widowiskowość.
Dzięki podziałowi na 2 floty: Sport i Standard, oferuje coś dla każdego: emocjonująca rywalizację w Standardzie, albo bardziej wymagające, ale dające jeszcze więcej frajdy ściganie w Sporcie (czyli z trapezem dla załoganta i spinakerem).
Omega to także, a może przede wszystkim ludzie. Środowisko skupione wokół tej łódki, które latami ją rozwijało i startowało w zawodach na wodach całego kraju. Ludzie, którzy wbrew wszelkim przeciwnościom od lat organizują regaty. Entuzjaści, którzy robili i ciągle robią wszystko, żeby tylko móc się pościgać. Fanatycy, gotowi godzinami dyskutować o ustawieniach i wyższości jednych żagli nad drugimi. Nerwusy, walczący o swoje racje przed zespołami protestowymi do upadłego. Ale równocześnie mili, otwarci i uśmiechnięci ludzie przy wieczornym ognisku. Każdy ciekawy, każdy inny, każdy ze swoją historią. Niezwykli ludzie…
I w końcu regaty. Mnóstwo regat. Od ogólnopolskich, ściągających najlepsze załogi z kraju, przez regionalne po zupełnie lokalne regaty klubowe. Regaty z cyklu Pucharu Polski to swego rodzaju wisienka na torcie. Organizowane przez entuzjastów i dla entuzjastów. Dla tych, którzy chcą pościgać się na poważnie. Dla których wszystko inne jest miłym dodatkiem. Bo w regatach Omegi od zawsze ściganie się na wodzie jest najważniejsze. Ściganie na możliwie najwyższym poziomie, pod okiem najlepszych sędziów, na wszelkich dostępnych akwenach, od Pucka po Żywiec. Omega to jedyna klasa w Polsce, gdzie w regatach spotykają się wodzie nastolatkowie i sześćdziesięciolatkowie, zupełni amatorzy i mistrzowie świata, Wszyscy spragnieni rywalizacji, sprawdzenia się, zwycięstwa.
I o tym właśnie jest ta książka. O historii i technice. O pasji i zaangażowaniu. O żądzy przygód i rywalizacji. O ludziach, których ta magiczna klasa połknęła, nieraz na cale życie, oraz o takich, którzy poszli dalej, pokazując jak wiele nauczyli się na Omegach i dominując rywalizację w innych klasach. O tym, jak udany projekt sprzed 75 lat przeszedł metamorfozę i nie zrywając z przeszłością stał się nowoczesną klasą regatową. O tym, jak z pomysłu jednego człowieka wyrosła polska Klasa Narodowa.
(wstęp wydawcy)
- Autor
- Jarosław Cieślak
- Oprawa
- twarda
- Format
- 17 x 24 cm
- Liczba stron
- 160
- Rok wydania
- 2017
- ISBN
- 978-83-947702-7-3
Dostawa
Oferujemy kilka możliwych sposobów dostawy pod adresy zlokalizowane na terenie Polski.
Jeżeli zamówienie ma być dostarczone pod adres zagraniczny, prosimy o kontakt przez e-mail lub telefonicznie. Każda wysyłka zagraniczna jest wyceniana indywidualnie.
Wysyłki są realizowane w ciągu 1 dnia roboczego od momentu zaksięgowania na naszym koncie płatności za zamówienie.
Zamówienia pobraniowe oraz złożone i opłacone (Przelewy 24) do godziny 12:00 dnia roboczego zostaną wysłane tego samego dnia.
Zamówienia złożone i opłacone po godzinie 12:00 zostaną wysłane następnego dnia roboczego.
W przypadku przelewów tradycyjnych za godzinę opłacenia uznaje się godzinę zaksięgowania przelewu na naszym koncie.
ORLEN paczka
Jeden z najtańszych sposobów dostawy zamówionego towaru. Odbiór odbywa się we wskazanym przez zamawiającego punkcie odbioru - z reguły kiosku RUCHu.
Aby skorzystać z tej formy wysyłki, konieczne jest podanie numeru telefonu komórkowego odbiorcy przesyłki, gdyż na wskazany numer telefonu przewoźnik wysyła w formie wiadomości SMS kod konieczny do odbioru paczki.
Przewoźnik gwarantuje dostawę do wybranego punktu odbioru w czasie do 5 dni roboczych od dnia wysyłki.
PACZKOMATY INPOST
Jeden z najtańszych i najszybszych sposobów dostawy zamówionego towaru. Odbiór odbywa się we wskazanym przez zamawiającego punkcie odbioru - paczkomacie inpost.
Aby skorzystać z tej formy wysyłki konieczne jest podanie numeru telefonu komórkowego odbiorcy przesyłki, gdyż na wskazany numer telefonu przewoźnik wysyła w formie wiadomości SMS kod konieczny do odbioru paczki. Przesyłka z reguły trafia do paczkomatu odbiorcy w następnym dniu roboczym po dniu wysyłki.Poczta Polska
Za pośrednictwem Poczty Polskiej wysyłamy zamówienia jako listy polecone priorytetowe lub paczki (paczka priorytetowa, paczka ekonomiczna, Kurier 48).
Koszt przesyłki zależy od ilości zamówionych produktów, ich masy i gabarytów.
Przesyłki ekonomiczne
Najtańsze są przesyłki ekonomiczne, niestety czas doręczenia jest w tym przypadku najdłuższy. Poczta Polska deklaruje, że przewidywany termin realizacji usługi to 3 dni robocze po dniu nadania.
Przesyłki priorytetowe
Zdecydowanie lepszą opcją jest przesyłka priorytetowa. W tym przypadku Poczta Polska deklaruje, że przewidywany termin realizacji usługi to następny dzień roboczy po dniu nadania.
DHL Parcel Polska
Jeden z najszybszych i najpewniejszych sposobów dostawy bezpośrednio pod wskazany adres (door-to-door).
Przewoźnik gwarantuje dostawę do końca następnego dnia roboczego. W przypadku zamówień wysyłanych w piątek – będzie tym dniem poniedziałek.