Hiszpańskie galeony 1530-1690
zoom_out_map
chevron_left chevron_right
Oczekiwanie na dostawę

Hiszpańskie galeony 1530-1690

Seria: New Vanguard - zeszyt nr 96
Autor:
Angus Konstam
Ilustracje: Tony Bryan
Tłumaczenie: Paweł Litwinienko
Okładka: miękka
Format: 18,5 x 25 cm
Liczba stron: 48
Rok wydania: 2019
ISBN: 978-83-8178-206-7

30,00 zł (brutto) 28,57 zł (netto)
Brutto
block Oczekiwanie na dostawę

W połowie XVI stulecia pojawił się nowy typ żaglowca, zaprojektowany specjalnie po to, aby przewozić bogactwo Ameryk do Hiszpanii. Mowa o galeonie; przez następny wiek okręty te służyły Hiszpanii, transportując skarby, prowadząc bitwy i stając się symbolem hiszpańskiej potęgi. W książce w pełni omówiono rozwój i konstrukcje hiszpańskich galeonów, a także ich uzbrojenie i załogę potrzebną do wybudowania i utrzymania tych okrętów. Autor zbadał także rolę galeonów jako statków skarbowych i opisał, jak używano tych jednostek w czasie bitwy.

B5-1015
Nowy
978-83-8178-206-7
Autor
Angus Konstam
Oprawa
miękka
Tłumaczenie
Paweł Litwinienko
Format
18,5 x 25 cm
Liczba stron
48
Rok wydania
2019
ISBN
978-83-8178-206-7
Seria
New Vanguard - zeszyt nr 96
Ilustracje
Tony Bryan

SPIS TREŚCI:
Wstęp
Konstrukcja
     - Rozwój galeonów
     - Budowa okrętu
     - Uzbrojenie
Operacje
     - System flot
     - Organizacja załóg
     - Życie na pokładzie
     - Galeony jako okręty wojenne
Bibliografia
Indeks

Książki z serii New Vanguard:

  1. Amerykańskie pancerniki standardowe 1941-1945 (1): Typy Nevada, Pennsylvania i New Mexico

  2. Amerykańskie pancerniki standardowe 1941-1945 (2): Typy Tennessee, Colorado i okręty niedokończone

  3. Brytyjskie pancerniki 1914-1918 (1) Pierwsze drednoty

  4. Brytyjskie pancerniki 1914-1918 (2) Superdrednoty

  5. Cesarska marynarka wojenna Japonii w okresie wojny rosyjsko-japońskiej

  6. Długie łodzie wikingów

  7. Grecki okręt wojenny: 500-322 przed Chr.

  8. Hiszpańskie galeony 1530-1690

  9. Lotniskowce i okręty-bazy wodnosamolotów I wojny światowej

  10. Lotniskowce US Navy 1942-1945: Jednostki zbudowane podczas II wojny światowej

  11. Niemieckie krążowniki liniowe 1914-1918

  12. Niemieckie pancerniki 1914-1918 (1) Typy Deutschland, Nassau i Helgoland

  13. Niemieckie pancerniki 1914-1918 (2). Typy Kaiser, König i Bayern

  14. Niemieckie pancerniki kieszonkowe 1939-1945

  15. Okręty cesarskiego Rzymu 27 przed Chr. - 197 po Chrystusie

  16. Okręty osmańskiej marynarki wojennej 1914-1918

  17. Okręty pirackie 1660-1730

  18. Okręty republikańskiego Rzymu 509-27 przed Chrystusem

  19. Okręty wojen angielsko-holenderskich 1652-1674

  20. Okręty wojenne Tudorów cz.1 - flota Henryka VIII

  21. Okręty wojenne Tudorów cz.2 - flota Henryka VIII

  22. Okręty wojenne Tudorów: Flota Elżbiety I

  23. Pancerniki Austro-Węgier 1914-1918

  24. Renesansowe galery wojenne 1470-1590

  25. U-Booty Kajzera: Niemieckie okręty podwodne I wojny światowej

  26. U-Booty Kriegsmarine 1939-1945

  27. U-Booty Kriegsmarine 1939-1945 (2)

  28. Włoskie okręty liniowe podczas II Wojny Światowej

Angus Konstam – pochodzi z Orkad i jest autorem ponad 20 książek dla wydawnictwa Osprey. Był kustoszem Zbrojowni Królewskiej w londyńskiej Tower, pracował także jako główny kustosz Mel Fisher Maritime Museum w Key West na Florydzie. Obecnie Angus mieszka w Edynburgu, gdzie łączy karierę niezależnego konsultanta muzealnego oraz historyka i pisarza.

Tony Bryan - to niezależny ilustrator z wieloletnim doświadczeniem. Z wykształcenia jest inżynierem i przez lata pracował w branży technologii wojskowej i interesuje się militariami - zbrojami, bronią przyboczną, samolotami i okrętami. Tony wykonał wiele ilustracji dla publikacji kolekcjonerskich, magazynów i książek, w tym kilku tytułów w serii New Vanguad.

Rodzaje dostawy

Dostawa

Oferujemy kilka możliwych sposobów dostawy pod adresy zlokalizowane na terenie Polski.
Jeżeli zamówienie ma być dostarczone pod adres zagraniczny, prosimy o kontakt przez e-mail lub telefonicznie. Każda wysyłka zagraniczna jest wyceniana indywidualnie.

Wysyłki są realizowane w ciągu 1 dnia roboczego od momentu zaksięgowania na naszym koncie płatności za zamówienie.
Zamówienia pobraniowe oraz złożone i opłacone (Przelewy 24) do godziny 12:00 dnia roboczego zostaną wysłane tego samego dnia.
Zamówienia złożone i opłacone po godzinie 12:00 zostaną wysłane następnego dnia roboczego.

W przypadku przelewów tradycyjnych za godzinę opłacenia uznaje się godzinę zaksięgowania przelewu na naszym koncie.

ORLEN paczka

ORLEN paczka

Jeden z najtańszych sposobów dostawy zamówionego towaru. Odbiór odbywa się we wskazanym przez zamawiającego punkcie odbioru - z reguły kiosku RUCHu.

Aby skorzystać z tej formy wysyłki, konieczne jest podanie numeru telefonu komórkowego odbiorcy przesyłki, gdyż na wskazany numer telefonu przewoźnik wysyła w formie wiadomości SMS kod konieczny do odbioru paczki.

Przewoźnik gwarantuje dostawę do wybranego punktu odbioru w czasie do 5 dni roboczych od dnia wysyłki.

PACZKOMATY INPOST

PACZKOMATY INPOST

Jeden z najtańszych i najszybszych sposobów dostawy zamówionego towaru. Odbiór odbywa się we wskazanym przez zamawiającego punkcie odbioru - paczkomacie inpost.

Aby skorzystać z tej formy wysyłki konieczne jest podanie numeru telefonu komórkowego odbiorcy przesyłki, gdyż na wskazany numer telefonu przewoźnik wysyła w formie wiadomości SMS kod konieczny do odbioru paczki.

Przesyłka z reguły trafia do paczkomatu odbiorcy w następnym dniu roboczym po dniu wysyłki.

Poczta Polska

Poczta Polska

Za pośrednictwem Poczty Polskiej wysyłamy zamówienia jako listy polecone priorytetowe lub paczki (paczka priorytetowa, paczka ekonomiczna, Kurier 48).
Koszt przesyłki zależy od ilości zamówionych produktów, ich masy i gabarytów.

Przesyłki ekonomiczne

Najtańsze są przesyłki ekonomiczne, niestety czas doręczenia jest w tym przypadku najdłuższy. Poczta Polska deklaruje, że przewidywany termin realizacji usługi to 3 dni robocze po dniu nadania.

Przesyłki priorytetowe

Zdecydowanie lepszą opcją jest przesyłka priorytetowa. W tym przypadku Poczta Polska deklaruje, że przewidywany termin realizacji usługi to następny dzień roboczy po dniu nadania.

Kurier DHL

DHL Parcel Polska

Jeden z najszybszych i najpewniejszych sposobów dostawy bezpośrednio pod wskazany adres (door-to-door).

Przewoźnik gwarantuje dostawę do końca następnego dnia roboczego. W przypadku zamówień wysyłanych w piątek – będzie tym dniem poniedziałek.

Może także Cię zainteresuje