Marią do Peru
zoom_out_map
chevron_left chevron_right
Oczekiwanie na dostawę

"Marią" do Peru (antykwariat)

Autor: Wojciech Jacobson
Okładka: miękka
Format: 12.50 x 16.50 cm
Liczba stron: 63
Rok wydania: 1976
45,00 zł (brutto) 42,86 zł (netto)
Brutto
block Oczekiwanie na dostawę

Miniatury Morskie, seria "SJ-2000"
Zeszyt numer 180 "Marią" do Peru

-------------------------------------------------------------

Plan rejsu zakładał, że rejs będzie trwał ok. 3 lata, a na trasie rejsu znajdą się: Szczecin, Świnoujście, Dania, Anglia, Hiszpania, Wyspy Kanaryjskie, Antyle, Wenezuela, Panama, Peru, wyspy Galapagos, Polinezja, Australia, Nowa Gwinea, Indonezja, Malediwy, Mauritius, Afryka, Ameryka Południowa, Europa. W praktyce, związanej z różnymi okolicznościami wędrówki (w tym – politycznymi), podróż zakończyła się po 11 latach, przy czym kapitan był jedynym stałym członkiem załogi. Książka "Marią" do Peru opisuje jeden z pierwszych etapów rejsu, który trwał od września 1973 do lipca 1974 roku.

Jacht „Maria”
Rok budowy: 1971
Miejsce budowy: Gdańsk
Konstruktorzy: Wacław Liskiewicz
Typ osprzętu: kecz
Powierzchnia ożaglowania: 46 metrów kwadratowych
Długość: 9,8 metra
Szerokość: 3,2 metra
Port macierzysty: Szczecin

Załoga na etapie Szczecin–Peru (wrzesień 1973 – lipiec 1974)

  • Ludomir Mączka – j.kpt.ż.w., mgr geologii, kapitan i właściciel jachtu, organizator wyprawy, długoletni członek Jacht Klubu AZS – Szczecin
  • Jerzy Mańkowski – j.kpt.ż.w., mechanik, budowniczy i pierwszy właściciel „Marii”, działacz warszawskiego Yacht Klubu Polskiego (uczestnik etapu Szczecin-Casablanka)
  • Wojciech Jacobson – j.kpt.ż.w., mgr inż. chemii, członek Jacht Klubu AZS Szczecin, później autor książki pt. „Marią do Peru”[1] (uczestnik etapu Szczecin-Callao)
  • Andrzej Marczak – j.kpt.ż.w., mgr inż. mechanik, działacz Jacht Klubu AZS Szczecin (uczestnik etapu Wyspy Kanaryjskie-Callao)


Załoga na etapie do Sydney (luty 1975 – listopad 1975)

  • przez Galapagos, Markizy, Rangiroa, Tahiti, Wyspy Suworowa, Samoa, Tonga, Fidżi i Nowe Hebrydy
  • Ludomir Mączka
  • Antoni Jerzy Pisz – j.kpt.ż.w., później autor książki pt. „Marią przez Pacyfik” (opuścił jacht w Sydney z powodów zdrowotnych)[21][b]
  • Kazimierz Jasica – sternik jachtowy

Trasa rejsu jachtu "Maria" do Peru

Trasa rejsu jachtu "Maria"

AN-2922
Używane
Autor
Wojciech Jacobson
Oprawa
miękka
Format
12.50 x 16.50 cm
Rok wydania
63
1976

Spełniają się marzenia
Początek drogi
"Maria - kanalia"
Tam gdzie pieprz rośnie
Skok przez Atlantyk
Świat z Folderów
Śladami Teligi
Wyspy wymarzone
Powitanie Wenezueli
Brama oceanów
Do równika na patefonie
Próba cierpliwości

Miniatury Morskie
Seria: "SJ-2000"

Zeszyt 1. "Transatlantyckie regaty samotników 1972" Paweł Dzianisz
Zeszyt 2. "Operacja Żagiel 1972" Grażyna Murawska
Zeszyt 3. "Pojedynek z Atlantykiem" Kazimierz Wojciechowski
Zeszyt 4. "Operacja Żagiel 1974" Grażyna Murawska
Zeszyt 5. "Zewem morza dookoła świata" Zdzisław Michalski
Zeszyt 6. "Z pokładu Poloneza" Krzysztof Baranowski
Zeszyt 7. "Dar Pomorza" Andrzej Perepeczko
Zeszyt 8. "Maria do Peru" Wojciech Jacobsen
Zeszyt 9. "Barnim nie zawiódł" Jerzy Rakowicz
Zeszyt 10. "Szalupą przez Atlantyk" Jacek Pałkiweicz
Zeszyt 11. "Puchar Ameryki 1850-1977" Julian Czerwiński
Zeszyt 12. "Operacja Żagiel 1976" Jan Frąckowiak
Zeszyt 13. "Gedanią od Arktyki do Antarktyki" Wojciech Wierzbicki

Rodzaje dostawy

Dostawa

Oferujemy kilka możliwych sposobów dostawy pod adresy zlokalizowane na terenie Polski.
Jeżeli zamówienie ma być dostarczone pod adres zagraniczny, prosimy o kontakt przez e-mail lub telefonicznie. Każda wysyłka zagraniczna jest wyceniana indywidualnie.

Wysyłki są realizowane w ciągu 1 dnia roboczego od momentu zaksięgowania na naszym koncie płatności za zamówienie.
Zamówienia pobraniowe oraz złożone i opłacone (Przelewy 24) do godziny 12:00 dnia roboczego zostaną wysłane tego samego dnia.
Zamówienia złożone i opłacone po godzinie 12:00 zostaną wysłane następnego dnia roboczego.

W przypadku przelewów tradycyjnych za godzinę opłacenia uznaje się godzinę zaksięgowania przelewu na naszym koncie.

ORLEN paczka

ORLEN paczka

Jeden z najtańszych sposobów dostawy zamówionego towaru. Odbiór odbywa się we wskazanym przez zamawiającego punkcie odbioru - z reguły kiosku RUCHu.

Aby skorzystać z tej formy wysyłki, konieczne jest podanie numeru telefonu komórkowego odbiorcy przesyłki, gdyż na wskazany numer telefonu przewoźnik wysyła w formie wiadomości SMS kod konieczny do odbioru paczki.

Przewoźnik gwarantuje dostawę do wybranego punktu odbioru w czasie do 5 dni roboczych od dnia wysyłki.

PACZKOMATY INPOST

PACZKOMATY INPOST

Jeden z najtańszych i najszybszych sposobów dostawy zamówionego towaru. Odbiór odbywa się we wskazanym przez zamawiającego punkcie odbioru - paczkomacie inpost.

Aby skorzystać z tej formy wysyłki konieczne jest podanie numeru telefonu komórkowego odbiorcy przesyłki, gdyż na wskazany numer telefonu przewoźnik wysyła w formie wiadomości SMS kod konieczny do odbioru paczki.

Przesyłka z reguły trafia do paczkomatu odbiorcy w następnym dniu roboczym po dniu wysyłki.

Poczta Polska

Poczta Polska

Za pośrednictwem Poczty Polskiej wysyłamy zamówienia jako listy polecone priorytetowe lub paczki (paczka priorytetowa, paczka ekonomiczna, Kurier 48).
Koszt przesyłki zależy od ilości zamówionych produktów, ich masy i gabarytów.

Przesyłki ekonomiczne

Najtańsze są przesyłki ekonomiczne, niestety czas doręczenia jest w tym przypadku najdłuższy. Poczta Polska deklaruje, że przewidywany termin realizacji usługi to 3 dni robocze po dniu nadania.

Przesyłki priorytetowe

Zdecydowanie lepszą opcją jest przesyłka priorytetowa. W tym przypadku Poczta Polska deklaruje, że przewidywany termin realizacji usługi to następny dzień roboczy po dniu nadania.

Kurier DHL

DHL Parcel Polska

Jeden z najszybszych i najpewniejszych sposobów dostawy bezpośrednio pod wskazany adres (door-to-door).

Przewoźnik gwarantuje dostawę do końca następnego dnia roboczego. W przypadku zamówień wysyłanych w piątek – będzie tym dniem poniedziałek.

Może także Cię zainteresuje