Żeglarstwo śródlądowe
zoom_out_map
chevron_left chevron_right
Oczekiwanie na dostawę

Żeglarstwo śródlądowe (antykwariat)

Autor: Stefan Wysocki
Okładka: miękka
Format: 14 x 20,5 cm
Liczba stron: 200 + znaki żeglugowe
Rok wydania: 1955
Wydanie: I

14,00 zł (brutto) 13,33 zł (netto)
Brutto
block Oczekiwanie na dostawę

UWAGA - z popisaną i sklejoną okładką
------------------------------------------------------------------------------------------

Bardzo dobra książka z zakresu żeglarstwa śródlądowego, zawiera ilustracje w tekście, tablic i schematów. Doskonała lektura dla pasjonatów marynistyki i żeglowania. 
Podręcznik napisany bardzo prostym językiem. Książka uzupełniania jest kolorowymi tablicami znaków żeglugowych.

X5-2660
Używane
Autor
Stefan Wysocki
Oprawa
miękka
Format
14 x 20,5 cm
Liczba stron
200
Rok wydania
1955
Wydanie
I

Przedmowa
CO O ŻEGLARSTWIE WIEDZIEĆ NALEŻY
OD CZEGO SIĘ ZACZĘŁO I DO CZEGO DOSZŁO
SPORT ŻEGLARSKI U NAS
GDZIE W POLSCE MOŻEMY ŻEGLOWAĆ
O JACHCIE
GDY BUDZI SIĘ ZAINTERESOWANIE
WYBIERAMY ŁÓDŹ
       Finn
       "O"- 36
       Słonka
       "12m2 S=sharpie"
       Bączek BK
       Bączek ABC
       Klasa "N"
       Klasa "H"
       Klasa "L"
Co to jest jacht
       Jachty balastowe i bezbalastowe
Znajdźmy wspólny język
       Uporządkujmy pojęcia
       Kadłub
       Drzewce
       Olinowanie
       Żagle
       Okucia
BEZ TYTUŁU, ŻEBY NIE ODSTRASZYĆ CZYTELNIKA
    Teoria łodzi w dawce dziecięcej
         Stateczność
         Metacentrum
         Środek ożaglowania
         Zrównoważenie żagli
         Ster
    Wiatr
    Jak wiatr działa na żagle
         Kursy względem wiatru
         Kształt żagla
         Układ prądu powietrza na żaglach
    Wzajemny układ i działanie żagli
         Ustawienie żagli
         Dodajemy foka
         Dysza
    Teoria żeglowania
         Rozkład sił wiatru
         Wiatr pozorny i rzeczywisty 
O ŻEGLOWANIU
     Musimy znać kilka węzłów
     Wychodzimy na wodę
     Uczymy się stawiać żagle
     Czy można uczyć się żeglowania z książki
     Żagle stawiamy w linii wiatru
     Manewrowanie poszczególnymi żaglami
     O biegu wstecznym
     Hamowanie żaglami
     Próbujemy w domu
     Odejście od nabrzeża
     Odejście z kotwicy
     Stawanie na kotwicy
     Dochodzenie do boi
     Dochodzenie do nabrzeża
     O zwrotach
     Zwrot na wiatr
     Zwrot z wiatrem
     Człowiek za burtą
     Wypłynęliśmy z portu
     Kurs na wiatr
     Wyostrzenie i odpadanie
     Balastowanie
     Nadmierne wyostrzanie
     Jeszcze o wimplu
     Jeszcze o kursie na wiatr
     Kurs w półwiatru
     Odpadanie w podmuchach
     Zwroty przy równej sile wiatru
     Obciągacz bomu
     Kurs z wiatrem
     Żeglowanie na fali
     Zwroty w czasie silnego wiatru
     O refowaniu
POGODĘ MOŻNA CZASAMI PRZEWIDZIEĆ
     Obserwujemy chmury
     Obserwujemy nie tylko chmury    
JAK ŻEGLOWAĆ NA RZEKACH, A JAK NA JEZIORACH
       Przykosa i przemiał
       Prąd
       Żegluga na jachtach balastowych
       Strój żeglarski
       Zespół żeglujący
PRZEPISY ADMINISTRACYJNE I PRAWO DROGI
       Znaki żeglugowe
NASZ JACHT ŚWIADCZY O NAS
TRYMOWANIE JACHTU
       Kadłub
       Ożaglowanie
       Trymowanie grota
       Trymowanie foka i ustawianie kipów
       Opory takielunku
       Olinowanie
KONSERWACJA JACHTU
       Przed sezonem nawigacyjnym
       Przed sezonem zimowym
AWARIE

Rodzaje dostawy

Dostawa

Oferujemy kilka możliwych sposobów dostawy pod adresy zlokalizowane na terenie Polski.
Jeżeli zamówienie ma być dostarczone pod adres zagraniczny, prosimy o kontakt przez e-mail lub telefonicznie. Każda wysyłka zagraniczna jest wyceniana indywidualnie.

Wysyłki są realizowane w ciągu 1 dnia roboczego od momentu zaksięgowania na naszym koncie płatności za zamówienie.
Zamówienia pobraniowe oraz złożone i opłacone (Przelewy 24) do godziny 12:00 dnia roboczego zostaną wysłane tego samego dnia.
Zamówienia złożone i opłacone po godzinie 12:00 zostaną wysłane następnego dnia roboczego.

W przypadku przelewów tradycyjnych za godzinę opłacenia uznaje się godzinę zaksięgowania przelewu na naszym koncie.

ORLEN paczka

ORLEN paczka

Jeden z najtańszych sposobów dostawy zamówionego towaru. Odbiór odbywa się we wskazanym przez zamawiającego punkcie odbioru - z reguły kiosku RUCHu.

Aby skorzystać z tej formy wysyłki, konieczne jest podanie numeru telefonu komórkowego odbiorcy przesyłki, gdyż na wskazany numer telefonu przewoźnik wysyła w formie wiadomości SMS kod konieczny do odbioru paczki.

Przewoźnik gwarantuje dostawę do wybranego punktu odbioru w czasie do 5 dni roboczych od dnia wysyłki.

PACZKOMATY INPOST

PACZKOMATY INPOST

Jeden z najtańszych i najszybszych sposobów dostawy zamówionego towaru. Odbiór odbywa się we wskazanym przez zamawiającego punkcie odbioru - paczkomacie inpost.

Aby skorzystać z tej formy wysyłki konieczne jest podanie numeru telefonu komórkowego odbiorcy przesyłki, gdyż na wskazany numer telefonu przewoźnik wysyła w formie wiadomości SMS kod konieczny do odbioru paczki.

Przesyłka z reguły trafia do paczkomatu odbiorcy w następnym dniu roboczym po dniu wysyłki.

Poczta Polska

Poczta Polska

Za pośrednictwem Poczty Polskiej wysyłamy zamówienia jako listy polecone priorytetowe lub paczki (paczka priorytetowa, paczka ekonomiczna, Kurier 48).
Koszt przesyłki zależy od ilości zamówionych produktów, ich masy i gabarytów.

Przesyłki ekonomiczne

Najtańsze są przesyłki ekonomiczne, niestety czas doręczenia jest w tym przypadku najdłuższy. Poczta Polska deklaruje, że przewidywany termin realizacji usługi to 3 dni robocze po dniu nadania.

Przesyłki priorytetowe

Zdecydowanie lepszą opcją jest przesyłka priorytetowa. W tym przypadku Poczta Polska deklaruje, że przewidywany termin realizacji usługi to następny dzień roboczy po dniu nadania.

Kurier DHL

DHL Parcel Polska

Jeden z najszybszych i najpewniejszych sposobów dostawy bezpośrednio pod wskazany adres (door-to-door).

Przewoźnik gwarantuje dostawę do końca następnego dnia roboczego. W przypadku zamówień wysyłanych w piątek – będzie tym dniem poniedziałek.

Może także Cię zainteresuje