Jachtowe napędy silnikowe
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

Jachtowe napędy silnikowe

Autor: Zbigniew Dąbrowski
Okładka: miękka
Format: 14,50 x 19,50
Liczba stron: 231
Rok wydania: 1983
Wydanie: I

14,00 zł (brutto) 13,33 zł (netto)
Brutto
check w magazynie

Jest to książka przeznaczona dla osób, które chcą bądź muszą nauczyć się najważniejszych informacji o silnikach spalinowych. To założenie oraz szczupłe ramy wydawnicze powodują, że mimo dość ogólnego tytułu nie jest to próba napisania encyklopedycznej "mini-monografii" lecz właściwie poradnik użytkownika. Poza ten zakres wykraczają jedynie niektóre rozdziały dotyczące zagadnień, które mogą zainteresować armatora pragnącego wyposażyć swój jacht w silnik spalinowy, a które nie były dotychczas poruszane w naszej literaturze żeglarskiej.
Oczywiście z książki mogą również posiadacze czy użytkownicy jachtów motorowych, chociaż nie obejmuje ona zupełnie zagadnień związanych z wyczynowym sportem motorowodnym.
Nie ma tutaj informacji zbędnych, a jedynie rzeczywiście przydatne, zarówno w nauce, jak i w faktycznej żegludze.

AN-2708
83-217-2405-1
Autor
Zbigniew Dąbrowski
Oprawa
miękka
Format
14,50 x 19,50
Liczba stron
231
Rok wydania
1983
ISBN
83-217-2405-1
Wydanie
I

Od autora
1. Wiadomości wstępne
2. Silniki
     2.1. Wiadomości podstawowe
     2.2. Paliwa
     2.3. Jachtowe pomocnicze silniki przyczepne
     2.4. Czterosuwowe silniki wysokoprężne
     2.5. Inne rodzaje silników spotykane na jachtach
3. Osprzęt silników i instalacja
     3.1. Instalacja paliwowa
     3.2. Układ smarowania
     3.3. Układ chłodzenia i wylotowy
     3.4. Filtry powietrza i przewietrzanie silników
     3.5. Instalacja elektryczna silników spalinowych
4. Układy przeniesienia napędów i pędniki
     4.1. Przekładnie
     4.2. Sprzęgła podatne
     4.3. Wał śrubowy
     4.4. Śruba napędowa
     4.5. Napędy hydrostatyczne
5. Wybrane czynności kontrolno-regulacyjne i remontowe
     5.1. Wyjaśnienie wstępne
     5.2. Czynności wspólne dla wszystkich rodzajów silników
     5.3. Aparatura paliwowa silników wysokoprężnych
     5.4. Układ zasilania i instalacja zapłonowa silników benzynowych
     5.5. Instalacja elektryczna
6. Oleje i smary
     6.1. Wyjaśnienia wstępne
     6.2. Oleje silnikowe
     6.3. Oleje przekładniowe
     6.4. Smary plastyczne
     6.5. Inne oleje i smary znajdujące zastosowanie na jachtach
7. Eksploatacja silnika w warunkach jachtowych
     7.1. Uwagi ogólne
     7.2. Książka pracy silnika
     7.3. Narzędzia i części zamienne
     7.4. Czynności przy przejmowaniu jachtu klubowego
     7.5. Wybrane przepisy BHP i przeciwpożarowe dotyczące obsługi jachtowych urządzeń napędowych i elektrycznych
Bibliografia

Rodzaje dostawy

Dostawa

Oferujemy kilka możliwych sposobów dostawy pod adresy zlokalizowane na terenie Polski.
Jeżeli zamówienie ma być dostarczone pod adres zagraniczny, prosimy o kontakt przez e-mail lub telefonicznie. Każda wysyłka zagraniczna jest wyceniana indywidualnie.

Wysyłki są realizowane w ciągu 1 dnia roboczego od momentu zaksięgowania na naszym koncie płatności za zamówienie.
Zamówienia pobraniowe oraz złożone i opłacone (Przelewy 24) do godziny 12:00 dnia roboczego zostaną wysłane tego samego dnia.
Zamówienia złożone i opłacone po godzinie 12:00 zostaną wysłane następnego dnia roboczego.

W przypadku przelewów tradycyjnych za godzinę opłacenia uznaje się godzinę zaksięgowania przelewu na naszym koncie.

PACZKA W RUCHU

Paczka w ruchu

Jeden z najtańszych sposobów dostawy zamówionego towaru. Odbiór odbywa się we wskazanym przez zamawiającego punkcie odbioru - z reguły kiosku RUCHu.

Aby skorzystać z tej formy wysyłki konieczne jest podanie numeru telefonu komórkowego odbiorcy przesyłki, gdyż na wskazany numer telefonu przewoźnik wysyła w formie wiadomości SMS kod konieczny do odbioru paczki.

Przewoźnik gwarantuje dostawę do wybranego punktu odbioru w czasie do 5 dni roboczych od dnia wysyłki.

PACZKOMATY INPOST

PACZKOMATY INPOST

Jeden z najtańszych i najszybszych sposobów dostawy zamówionego towaru. Odbiór odbywa się we wskazanym przez zamawiającego punkcie odbioru - paczkomacie inpost.

Aby skorzystać z tej formy wysyłki konieczne jest podanie numeru telefonu komórkowego odbiorcy przesyłki, gdyż na wskazany numer telefonu przewoźnik wysyła w formie wiadomości SMS kod konieczny do odbioru paczki.

Przesyłka z reguły trafia do paczkomatu odbiorcy w następnym dniu roboczym po dniu wysyłki.

Poczta Polska

Poczta Polska

Za pośrednictwem Poczty Polskiej wysyłamy zamówienia jako listy polecone priorytetowe lub paczki (paczka priorytetowa, paczka ekonomiczna, Kurier 48).
Koszt przesyłki zależy od ilości zamówionych produktów, ich masy i gabarytów.

Przesyłki ekonomiczne

Najtańsze są przesyłki ekonomiczne, niestety czas doręczenia jest w tym przypadku najdłuższy. Poczta Polska deklaruje, że przewidywany termin realizacji usługi to 3 dni robocze po dniu nadania.

Przesyłki priorytetowe

Zdecydowanie lepszą opcją jest przesyłka priorytetowa. W tym przypadku Poczta Polska deklaruje, że przewidywany termin realizacji usługi to następny dzień roboczy po dniu nadania.

Kurier DHL

DHL Parcel Polska

Jeden z najszybszych i najpewniejszych sposobów dostawy bezpośrednio pod wskazany adres (door-to-door).

Przewoźnik gwarantuje dostawę do końca następnego dnia roboczego. W przypadku zamówień wysyłanych w piątek – będzie tym dniem poniedziałek.

Może także Cię zainteresuje