Drewno, celuloza, papier w transporcie morskim
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

Drewno, celuloza, papier w transporcie morskim

Autor: Jerzy Puchalski
Okładka: miękka
Format: 15,5 x 23 cm
Liczba stron: 223 + 8 str. barwnej wkładki
Rok wydania: 1998
ISBN: 83-905412-7-0

45,00 zł (brutto) 42,86 zł (netto)
Brutto
check w magazynie

Książka stanowi 3 tom serii „Współczesne technologie transportu morskiego” i jest przeznaczona dla studentów wyższych szkół morskich oraz oficerów pokładowych floty handlowej.

Drewno, celuloza i papier stanowią jedną z najważniejszych grup ładunkowych na współczesnym rynku przewozów morskich. Są to ładunki drogie i delikatne, a ich przewóz wymaga dużej wiedzy i doświadczenia. Stąd też zarówno technologie ich przeładunku jak i statki do ich przewozu przeszły ewolucję, wynikiem której jest dziś wysoka specjalizacja.

Najwięksi przewoźnicy drewna i produktów jego przetwarzania, w dążeniu do osiągnięcia dominującej pozycji na rynku stworzyli duże, wyspecjalizowane floty, zaś ich statki są obsadzane równie wyspecjalizowanymi załogami jak zbiornikowce czy chemikaliowce. Istnieje jednak dość znaczna grupa armatorów wożących omawiane ładunki okazjonalnie. W obu przypadkach oficerowie pokładowi potrzebują źródeł wiedzy fachowej, które w pełnym zakresie obejmuje trudną problematykę transportu tych produktów. Takie kompleksowe źródło dotychczas w Polsce nie istniało.

Zarówno instrukcje armatorskie, zalecenia producentów i załadowców, statystyki itd. są rozproszone, zaś publikacje na ich temat raczej powierzchowne i trudno dostępne. W kraju w zasadzie osiągalne są jedynie uwagi i zalecenia generalne, nie poparte przykładami praktycznymi i niedostatecznie zilustrowane, zaś w niektórych, znajdujących się na rynku podręczników znajdujemy błędy merytoryczne, a nawet poważne błędy w interpretacji kluczowych dla bezpieczeństwa przepisów.

D2-933
Autor
Jerzy Puchalski
Oprawa
miękka
Format
15,5 x 23 cm
Liczba stron
223 + 8 str. barwnej wkładki
Rok wydania
1998
ISBN
83-905412-7-0

Inne książki z serii "Współczesne technologie transportu morskiego":
1. Statki poziomego ładowania
2. Kontenery w transporcie morskim
3. Drewno, celuloza w transporcie morskim
4. Ropa naftowa w transporcie morskim
5. Eksploatacja chłodniowców
6. Eksploatacja masowców
7. Statki i technologie off-shore w zarysie
8. Eksploatacja statków dynamicznie pozycjonowanych

Rodzaje dostawy

Dostawa

Oferujemy kilka możliwych sposobów dostawy pod adresy zlokalizowane na terenie Polski.
Jeżeli zamówienie ma być dostarczone pod adres zagraniczny, prosimy o kontakt przez e-mail lub telefonicznie. Każda wysyłka zagraniczna jest wyceniana indywidualnie.

Wysyłki są realizowane w ciągu 1 dnia roboczego od momentu zaksięgowania na naszym koncie płatności za zamówienie.
Zamówienia pobraniowe oraz złożone i opłacone (Przelewy 24) do godziny 12:00 dnia roboczego zostaną wysłane tego samego dnia.
Zamówienia złożone i opłacone po godzinie 12:00 zostaną wysłane następnego dnia roboczego.

W przypadku przelewów tradycyjnych za godzinę opłacenia uznaje się godzinę zaksięgowania przelewu na naszym koncie.

PACZKA W RUCHU

Paczka w ruchu

Jeden z najtańszych sposobów dostawy zamówionego towaru. Odbiór odbywa się we wskazanym przez zamawiającego punkcie odbioru - z reguły kiosku RUCHu.

Aby skorzystać z tej formy wysyłki konieczne jest podanie numeru telefonu komórkowego odbiorcy przesyłki, gdyż na wskazany numer telefonu przewoźnik wysyła w formie wiadomości SMS kod konieczny do odbioru paczki.

Przewoźnik gwarantuje dostawę do wybranego punktu odbioru w czasie do 5 dni roboczych od dnia wysyłki.

PACZKOMATY INPOST

PACZKOMATY INPOST

Jeden z najtańszych i najszybszych sposobów dostawy zamówionego towaru. Odbiór odbywa się we wskazanym przez zamawiającego punkcie odbioru - paczkomacie inpost.

Aby skorzystać z tej formy wysyłki konieczne jest podanie numeru telefonu komórkowego odbiorcy przesyłki, gdyż na wskazany numer telefonu przewoźnik wysyła w formie wiadomości SMS kod konieczny do odbioru paczki.

Przesyłka z reguły trafia do paczkomatu odbiorcy w następnym dniu roboczym po dniu wysyłki.

Poczta Polska

Poczta Polska

Za pośrednictwem Poczty Polskiej wysyłamy zamówienia jako listy polecone priorytetowe lub paczki (paczka priorytetowa, paczka ekonomiczna, Kurier 48).
Koszt przesyłki zależy od ilości zamówionych produktów, ich masy i gabarytów.

Przesyłki ekonomiczne

Najtańsze są przesyłki ekonomiczne, niestety czas doręczenia jest w tym przypadku najdłuższy. Poczta Polska deklaruje, że przewidywany termin realizacji usługi to 3 dni robocze po dniu nadania.

Przesyłki priorytetowe

Zdecydowanie lepszą opcją jest przesyłka priorytetowa. W tym przypadku Poczta Polska deklaruje, że przewidywany termin realizacji usługi to następny dzień roboczy po dniu nadania.

Kurier DHL

DHL Parcel Polska

Jeden z najszybszych i najpewniejszych sposobów dostawy bezpośrednio pod wskazany adres (door-to-door).

Przewoźnik gwarantuje dostawę do końca następnego dnia roboczego. W przypadku zamówień wysyłanych w piątek – będzie tym dniem poniedziałek.

Może także Cię zainteresuje